sobota, 8 sierpnia 2015

Plan trzeci


Plan trzeci. Dość wyjątkowy bo jako jeden z niewielu zawiera element bycia Au Pair także w innych krajach. Dla przypomnienia:

PLAN TRZECI
2015/16 - Ukończenie szkoły średniej, zdanie matury. (19/20)
2016/17 - Au Pair w USA (20/21)
2017 - Au Pair w Australii (21)
2018 - Au Pair w Chinach (22)
2018 - Au Pair na Kostaryce (22)
2019 - Rekrutacja na stewardesse (23)
2019/29 - Stewardessa (23-33)

ZALETY

  • Zawiera wszystkie kraje do których chciałabym jechać jako Au Pair... znaczy no wiecie, ja najchętniej to wszędzie bym spędziła po 3 miesiące gdzie się tylko da, ale no te 5 krajów jest szczególne. Z chęcią bym zamieniła Chiny na Japonie, ale tam nie znalazłam programu au pair (albo po prostu nie chciało mi się szukać :) )
  • Spełnia moje pozostałe dwa stałe marzenia, bycie au pair w USA i zostanie stewardessą.
WADY
  • Jak już pisałam podsumowując 1 i 2 plan, nie przekonuje mnie aż latanie przez 10 lat.
  • No i znów plan który nie uwzględnia żadnej edukacji. A coś muszę przecież robić po skończeniu latania.
Myślę, że starczy takie podsumowanie. Nie jest go za dużo, ale po prostu ten plan po analizie poprzednich ma również dwie wielkie wady które znacznie przeważają nad pozostałymi. Dlatego właśnie oficialnie plan trzeci zostaje wykluczony. 
Właściwie dobrze muszę przemyśleć ten motyw bycia nawet przez pół roku au pair... na Kostaryce. Nie wiem czemu, ale od kiedy pamiętam fascynowało mnie te miejsce, chciałam tam wyjechać i nadal mnie coś tam ciągnie. Może więc powstanie plan numer 16 z uwzględnieniem jej?

Edit: Okazało się, że plan trzynasty i czternasty są takie same - dlatego zmieniłam plan czternasty na taki z uwzględnieniem Au Pair na Kostaryce.
UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.