czwartek, 6 sierpnia 2015

Plan pierwszy & drugi


Starałam się podzielić wszystkie moje plany na jakieś kategorie aby nie rozpisywać jednego planu w jednym poście... ale nie udało mi się to zbytnio, więc po prostu teraz będę brała takie które w jakiś sposób są najbliższe sobie i je razem analizowała. Także zacznijmy od początku. Plan pierwszy oraz drugi.

Oba te plany są mniej więcej takie same, dla przypomnienia:

PLAN PIERWSZY
2015/16 - Ukończenie szkoły średniej, zdanie matury. (19/20)
2016/17 - Au Pair w USA (20/21)
2017 - Rekrtutacja na stewardesse. (21)
2017/27 - Stewardessa (21-31)

PLAN DRUGI
2015/16 - Ukończenie szkoły średniej, zdanie matury. (19/20)
2016/17 - Au Pair w USA (20/21)
2017/18 - Au Pair w USA (21/22)
2018 - Rekrtutacja na stewardesse. (22)
2018/28 - Stewardessa (22-32)

WADY
  • nie mam zielonego pojęcia co chce zrobić w przyszłości i tutaj właśnie po skończeniu latania to się ujawnia
  • te plany nie uwzględniają żadnego wykształcenia po maturze, w zamyśle miałam różne kursy podczas podbytu w USA
  • 10 lat latania, był to dość dobry plan kiedyś.. obecnie nie jestem przekonana do aż tak długiego pracowania jako stewardessa
ZALETY
  • uwzględnienie moich dwóch marzeń
  • w planie drugim dodatkowy rok w USA jest super sprawą
Jak widać, dość trudno jest mi znaleźć powalającą ilość pozytywnych cech na te plany. Właściwie tak na początku widziałam swoją przyszłość, Au Pair w USA a potem od razu na stewardesse. Ale sama obecnie widzę jak złe to były pomysły. 
Dlatego po rozpisaniu sobie tego właśnie tu, mogę śmiało skreślić je i uznać jako te nie do realizacji.
UDOSTĘPNIJ TEN POST

1 komentarz :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.